Оформлення візи в Угорщину
980 грн.
У комплекс наших послуг входить:
- консультація під час збору документів;
- допомога при заповненні анкети та запис на співбесіду в посольство;
- правильна подача заявки;
- підбір і бронь готелю;
- вибір авіаперельоту і бронь;
- подача документів у візовий центр.
Додаткові послуги:
- переклад всіх необхідних документів;
- оплата консульського збору;
- оформлення медичної страховки;
- доставка (по Києву безкоштовно).
* Консульський збір, переклади та страховий поліс у вартість не входять.
Для отримання візи до Угорщини додатково слід сплатити:
* Оплата консульського збору здійснюється у відділенні ОТП банка. Адреса відділення уточнюється під час подачі документів у візовому центрі;
** Оплата візового збору здійснюється у відділенні банку при візовому центрі в національній валюті готівкою;
*** Консульський збір є безповоротним не залежно від результату.
Віза в Угорщину - правила в'їзду
Для того щоб подати документи на угорську візу, необхідно попередньо записатися на сайті, що належить візовому центру. Для оформлення візи потрібна особиста присутність заявника, щоб подати необхідні документи.
ВАЖЛИВО!!! У разі неявки заявника в призначений термін для подачі документів без попереднього скасування запису щодо подання документів, повторна реєстрація можлива тільки після чотирнадцятиденного очікування. Не розглядаються: різноманітні документи, а також довідки або запрошення, які надсилаються в консульство факсом або на e-mail!
Тест-оцінка шансів отримання візи в Угорщину
Дайте відповідь на невеликий перелік питань і дізнайтеся
які ваші шанси отримання візи в Угорщину
Пройти тест
Документи на візу в Угорщину
Для візи в Угорщину необхідно надати такі документи.
- Закордонний паспорт, який повинен відповідати наступним вимогам:
- паспорт, який дійсний протягом не менше трьох місяців з дня закінчення строку дії очікуваної візи (якщо перебування багаторазове, то з останнього дня виїзду з країни, що бере участь у Шенгенській угоді);
- паспорт повинен мати термін дії не більше десяти років, паспорти з продовженими термінами дії не приймаються;
- наявність в паспорті не менше двох сторінок з чистими аркушами для можливості вклеювання візи, сторінки повинні бути з позначкою «ВІЗИ/VISAS» (сторінки з написом «ДЛЯ ОСОБЛИВИХ ВІДМІТОК» - не рахуються);
- паспорт повинен підтверджувати особу заявника і мати чіткі дані і фотографії, які відповідають особистості заявника; документи, які не відповідають даним вимогам, прийматися не будуть;
- паспорт, що пред'являється, не повинен містити сліди, які вказують на порушення плівкового покриття першої сторінки, розводи від води і інших рідин.
ВАЖЛИВО!!! У разі подання пошкодженого закордонного паспорта, Посольство Угорщини може відмовити у прийнятті такого документа, або поставити відмітку про відмову в отриманні візи. Перш за все це відноситься до паспортів старих зразків, що мають обкладинку червоного кольору, і в разі відклеювання фотографії з першої сторінки.
- обов'язкове надання копії першої сторінки та тих сторінок, на яких стоять Шенгенські візи протягом останніх трьох років;
- у разі наявності інших дійсних, або старих закордонних паспортів (якщо є збережена копія старого закордонного паспорта), їх оригінали необхідно пред'явити Консульству разом з копіями (включно зі сторінками, що містять штампи і візи, які свідчать про вчинення виїзду і в'їзду), або документ з ОВІРу, який підтверджує здачу паспорта (вимагається в тому випадку, якщо у цивільному паспорті немає відмітки про те, що була зафіксована здача закордонного паспорта).
- Надання заповненої візової анкети і однієї актуальної фотографії розміром 3,5 х 4,5 см: актуальність фотографії повинна відповідати періоду в шість місяців перед початком подачі документів, знімок анфас, якісний, обов'язковий білий фон, з особою, яка займає близько 80% від усієї висоти знімка.
- Надання оригіналу паспорта громадянина України та його копії з усіма наявними відмітками на сторінках. При поданні паспорта необхідно переконатися в наявності проставлених відміток про видані раніше або анульовані закордонні паспорти.
ВАЖЛИВО! У разі, якщо заявник не має українського громадянства, надаються документи, що підтверджують дозвіл на проживання та роботу в країні в оригіналах з копіями, термін дії яких не менше трьох місяців з дня повернення з країни, що приймає участь у Шенгенській угоді.
Особам, які займаються приватною підприємницькою діяльністю:
- копія свідоцтва про реєстрацію приватного підприємства;
- у разі роботи підприємства по єдиній системі оподаткування, надається довідка про сплату податку;
- якщо підприємство має патент на свою діяльність, надається копія патенту;
- довідка з податкової інспекції (оригінал), що підтверджує відсутність заборгованості, із зазначенням суми доходу за період останнього кварталу або року;
- додаткові довідки, що підтверджують фінансову стабільність (податкові декларації, банківські виписки з рахунків, документація по бухгалтерській звітності та інші);
- довідка, отримана з місця роботи, яка містить розбивку заробітної плати за останніх шість місяців, на спеціальному бланку організації, повинна відповідати наступним вимогам:
- дата видачі довідки повинна бути не старше одного місяця перед подачею документів;
- бланк довідки повинен бути з вказаним вихідним номером та датою видачі;
- у довідці має бути зазначено назву організації та ініціали працівника, якому вона видається;
- вказана назва займаної посади;
- заробітна плата в сумі за останні шість місяців;
- у довідці має бути зазначено, що на момент відсутності, за заявником зберігаються його посада з відповідним окладом;
- поставлені підписи керівника організації та головного бухгалтера з печаткою;
- у разі видачі довідки на ім'я керівника підприємства, довідка підписується заступником і головбухом;
- всі телефонні номери і код міста, які зазначаються на бланку довідки повинні бути дійсними (посольством може здійснитися дзвінок у фірму для уточнення інформації).
Для заявників пенсіонерів вимагається надання:
- копії пенсійного посвідчення (при собі мати оригінал документа);
- дійсну довідку, яка вказує розмір пенсії.
Студентам і учням шкіл, необхідно надати:
- довідку з місця навчання, яка дозволяє відсутність у навчальний період на заняттях, де вказаний період відсутності.
Документи, які підтверджують наявність фінансів для забезпечення поїздки.
- Банківська виписка з наявного рахунку, в якій розписано рух грошових коштів протягом останніх трьох місяців з виведеним залишком. Пред'явлення копії кредитної картки, або тревел-чеків (оригінали з копіями, плюс квитанція на купівлю чеків в оригіналі і копіях), в розрахунку не менш як сорока п'яти євро на день перебування для однієї людини.
- Заявник, який досяг повнолітнього віку, зобов'язаний надавати підтвердження наявних власних коштів. У разі відсутності такої можливості, надається завірений нотаріусом лист від спонсорів, у якому повідомляється про покриття всіх витрат, з наданням довідки про фінансову спроможність спонсора. Деякі випадки допускають написання спонсорами листів від руки. Перед подачею листа, слід окремо уточнити форму його написання.
- Якщо планується сімейна поїздка, надаються документи, що підтверджують фінансове забезпечення поїздки одного з членів сім'ї, який досяг повнолітнього віку (сума на залишку повинна покривати витрати, пов'язані з поїздкою всіх фінансово залежних осіб, виходячи з вимог Консульства). Обов'язковою умовою для кожного заявника, який фінансово залежний, наявність в пакеті документів копій (оригінали надаються при поданні документа), які підтверджують ступінь споріднення (свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб, копія цивільного паспорта особи, того, хто спонсорує поїздку всіх членів сім'ї).
- Надати копію трудової книжки із усіма заповненими сторінками, з печаткою організації-роботодавця.
- Надання оригіналу ваучера, який виданий у готелі Угорщини, з наявністю передоплати не менше двадцяти відсотків від загальної вартості проживання. Ваучер висилається поштою. Додатково надається конверт.
Вимоги до ваучера
- ваучер повинен бути із зазначенням паспортних даних заявника (ідентичних закордонному паспорту) та відміткою про термін проживання;
- якщо проживання у готелі повністю оплачено, пред'являється відсканована копія ваучера, в якому вказана повна оплата, і оригінал документів, що свідчать про оплату готелю (квитанція про оплату);
- у разі, якщо заявником планується поїздка в інші країни, які беруть участь у Шенгенській угоді, надається документ, що підтверджує передоплату номера в готелі у всіх країнах, в яких планується перебування (вимоги ідентичні як у випадку з угорськими готелями).
Важливо!!! Між деякими угорськими готелями і угорським Посольством, існує певна домовленість, яка полягає в наданні копії ваучера замість оригіналу, з вказаною в ній двадцяти відсотковою передоплатою. Уточнюється у всіх окремих випадках!
- документ, що підтверджує бронювання авіаційного перельоту, на спеціальному бланку з наявністю печатки, або іншого транспортного засобу в обидві сторони;
- зазначаються паспортні дані заявника, ідентичні даним закордонного паспорту, з датами здійснення поїздки, які повинні бути схожими з датами бронювання готелю;
Під час подання запиту на надання мульти візи, документи, що підтверджують бронювання авіаперельоту, надаються лише для першої поїздки;
- при здійсненні поїздки на автомобілі, необхідно надавати копію страховки на даний автомобіль, фотокопії водійського посвідчення міжнародного зразка та копію технічного паспорта автомобіля.
Додаткові документи:
- документи на майно, яке перебуває у власності заявника (копії документів на житло, транспортний засіб тощо);
- свідоцтва про народження дітей і про шлюб (надання не обов'язково);
- якщо здійснюється сімейна поїздка, надаються копії свідоцтва, свідоцтва про народження дитини (оригінали повинні бути в наявності на момент пред'явлення документів).
Для дітей, які не досягли віку вісімнадцяти років, надаються оригінали та копії таких документів:
- свідоцтво про народження дітей;
- свідоцтво про укладення шлюбу або його розірвання (копія);
- оригінали та копії заповнених паспортних сторінок, на яких дітям буде поставлена віза (документ на проїзд дитини, копія закордонного паспорта одного з батьків в який вписані діти);
- копії закордонних паспортів обох батьків;
- копії всіх сторінок громадянських паспортів обох батьків;
- заява батьків, завірена нотаріусом, що дозволяє виїзд в Угорщину за вказаними датами (надається у разі поїздки неповнолітньої дитини з одним з батьків або самостійно) і обов'язковим документом, що підтверджує покриття витрат;
- якщо батьками не оформляється віза з дитиною, то потрібно надати довідки з місця роботи і банківські виписки рахунків батьків;
- довідка, видана директором навчального закладу, що дозволяє відсутність дитини в навчальний період на заняттях у зазначений період часу;
- надання поліса медичного страхування, який повинен забезпечити покриття в сумі тридцять тисяч євро, протягом усього перебування (термін дії поліса з урахуванням кількості днів, з додаванням коридору, що становить п'ятнадцять днів).
Якщо планується одноразовий в'їзд, медична страховка повинна бути оформлена на той період, з якого запланований від'їзд, сумарно з днями перебування та п'ятнадцятьма додатковими днями. У цьому випадку мається можливість отримання візи з гнучкими термінами перебування в Угорщині, на основі Шенгенського кодексу. При багаторазовому в'їзді надається медичний поліс на весь термін дії візи.
Віза в Угорщину - терміни оформлення
7 - 10 календарних днів (можливо, довше). В окремих випадках можна оформити термінову візу, попередньо отримавши дозвіл Керівника візового відділу (3 робочих дні, при цьому консульський збір - 70 євро).